Sepän pajasta uniikit suomalaiset korut 

Yli 50€ ostokset ilman toimitusmaksua kupongilla   ”toimitus”

Toimitusehdot

Nämä yleiset toimitusehdot sisältävät Kultaseppä Höijer-Brummer -verkkokauppaa koskevat toimitus- ja sopimusehdot.

Verkkokauppa on tarkoitettu yrityksille ja yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Kaupan pitämä asiakasrekisteri on luottamuksellinen. Tietoja ei luovuteta eteenpäin muille. Tilauksen yhteydessä tilaajan on ilmoitettava nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Tilaus on sitova tilaajan saatua sähköpostitse tilausvahvistuksen.

1. Palveluntarjoaja ja verkkokaupan ylläpitäjä

Kultaseppä Höijer-Brummer
Y 3113109-7
Tarja Höijer-Brummer

2. Palveluntarjoajan yhteystiedot

Kultaseppä Höijer-Brummer
Keskimaantie 14
31810 Oriniemi
Puh. 0405388016
Sähköposti: hoijer.brummer@gmail.com

3. Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupassa tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.
Kaupan pitämä asiakasrekisteri on luottamuksellinen (lue tietosuojarekisteri). Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Tietojen luovutuksesta on tarkemmin tietojensuojarekisterissä kohdassa: säännönmukaiset tietojen luovutukset.

4. Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa.

Tilauksen yhteydessä tilaajan on ilmoitettava nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Tilaus on sitova. Yritysasiakkailta vaadittavat tiedot ovat yhteyshenkilön nimi, puhelinnumero ja sähköposti sekä y-tunnus, postiosoite, puhelinnumero tai –numerot ja laskutusosoite. Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

5. Tietosuoja

6. Maksut ja hinnat

Hinnat ilmoitetaan aina euroissa ja ne sisältävät arvonlisäveron, mutta ei toimituskustannuksia. Palveluntarjoaja pidättää oikeuden muutoksiin. Palveluntarjoaja ja Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi, tarjoavat yhdessä seuraavat maksuvaihtoehdot, joissa maksu suoritetaan suoraan Klarnalle:

  • Korttimaksu (VISA, Mastercard ja American Express)
  • Maksa 14 päivän kuluessa: Maksuaika on 14 päivää tuotteiden lähettämisestä. Tarkemmat ehdot 14 päivän maksuajalle ovat täällä.
  • Tili: Klarna Tili on Klarnan tarjoama tililuotto, joka antaa luotonottajalle mahdollisuuden maksaa ostoksensa osamaksulla kuukausittain erissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin vähintään 50 EUR) tai kassalla hyväksyttyjen ehtojen mukaisesti.
  • Maksa heti: Maksu veloitetaan automaattisesti pankkitililtäsi suoraveloituksena noin kaksi pankkipäivää oston tai tuotteiden lähettämisen jälkeen.
  • Pankkisiirto: summa veloitetaan tililtäsi heti tilauksen tekemisen jälkeen

Lisätietoa Klarnasta on täällä, ja Klarnan käyttöehdot ovat luettavissa täällä. Jotta voimme tarjota erilaisia maksuvaihtoehtoja, meidän on välitettävä henkilö-, yhteys- ja tilaustietosi maksupalvelun toimittajalle. Suosittelemme lukemaan tietosuojaselosteemme. Näiden tietojen käyttöä säädellään voimassa olevan tietosuojalain ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

Huomioithan, että verkkomaksaminen pankkitunnuksilla edellyttää asiakastilin ja -tietojen  muodostamista.

7. Toimitus, toimitusaika aika ja ylivoimainen este ja lähteys

Yleisimmät toimitusaikamme Suomessa ovat tilauksesta ja toimitavasta riippuen 2-7 päivää.  Verkkokauppa ei vastaa postin
jakelun- tai postinkulun viivästyksistä. Verkkokauppa ei vastaa toimituksen välittäjien (esim.: Posti, DHL, Matkahuolto ja PostNord jne.)  riidoista, lakoista tai toimitusten ennalta arvaamattomasta viivästymisestä, mitkä ovat ko. tuotteen toimittajista riippuvaisia. Tällainen viivästyminen ei oikeuta hinnanalennukseen, kaupan peruuttamiseen tai purkuun missään vaiheessa.

Höijer-Brummer ei myöskään vastaa ns. ylivoimaisesta esteestä johtuvaa vahinkoa. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on Höijer-Brummer vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella.

Saman tilauksen tuotteet toimitetaan aina samassa lähetyksessä ja samaan osoitteeseen, mikäli siitä ei ole erikseen asiakkaan kanssa sovittu kirjallisesti. Monilähetyksessä hinta sovitaan aina erikseen, mikä poikkeaa yrityksen normaalista lähetyshinnoista.

Mikäli asiakas ei nouda hänelle lähetettyä lähetystä, palautuu se toimituksen välittäjän toimesta takaisin Höijer-Brummerille lähetysosoitteeseen. Mikäli tuote joudutaan lähettämään uudemman kerran, maksaa ostaja aina lähetyksestä johtuvat uudet kulut.
Mikäli asiakas ei ota yhteyttä palautuneen lähetyksen johdosta Höijer-Brummeriin, niin palautunut tuote menee 14 vrk:n jälkeen uudelleen myyntiin.  Höijer-Brummer vähentää palautettavana olevasta summasta omat kulut 40,- ja tuotteen lähetyksestä/palautuksesta seuranneet toimituksen välittäjän kulut.- 

8. Peruutusehdot

Tuotteen/tilauksen voi peruuttaa, mikäli tuote/tilaus ei ole ennättänyt lähteä Höijer-Brummerilta eteenpäin. Peruminen on kuitenkin ns. sopimusrikkomus, minkä vuoksi Höijer-Brummerilla voi olla oikeus vahingonkorvaukseen niiltä osin, mitä kustannuksia peruuttamisesta on syntynyt.

Kuluttajana sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun osto on tehty.

Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä (tuotetta saa kokeilla) ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Ostaja vastaa lain mukaisesti arvon alentumisesta, jos hän on ottanut tuotteen käyttöön.

Tilaajaan/ostajan vaatimusten ja mittatilausten mukaisesti valmistettua tai muunneltua sekä kaiverrettuja koruja ei voi peruuttaa tai palauttaa. Peruutettava tuotteen pitää pystyä myymään verkkokaupassa edelleen ilman siitä syntyvää tappiota.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi yrityksen sähköpostiin (yllä tai vapaamuotoisella kirjallisesti postitse (osoite alla). Höijer-Brummer käsittelee ainoastaan kirjalliset reklamaatiot.

Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ja –ajankohdasta reklamoidessaan tuotteen virheestä.

Jos kauppa perutaan, tuote on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseen. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tuote on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Asiakas maksaa välittömistä palautuskustannuksista (esim. postikulut) aiheutuvat kustannukset itse. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin.

Palautusosoite on:
Kultaseppä Höijer-Brummer
Keskimaantie 14
31810 Oriniemi

Palauttaessasi toimitetun tuotteen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Mikäli tuote on ostettu luottokortilla, on ostajan ilmoitettava kortin numero ja kortin varmistuskoodi sekä kortin myöntänyt rahalaitos.

Mikäli Höijer-Brummer ei saa asiakkaalta tilinumero ja/tai tarvittavia kortin tietoja, voi hän lähettää asiakkaan antamaan osoitteeseen palautettavan tuotteen summan arvoisen lahjakortin. Tietoja odotellaan asiakkaalta kohtuullisessa ajassa.

Tilatun/ostetun tuotteen noutamatta jättäminen postista ei riitä ilmoitukseksi kaupan peruuttamisesta. Tuotteen palauttamista ei pidetä peruuttamisilmoituksena. Tuotteesta annettava suoritus (takaisin maksu) tehdään sen jälkeen, kun ostaja/asiakas on palauttanut tuotteen Höijer-Brummerille.

Höijer-Brummer ei ole velvollinen palauttamaan asiakkaalle/ostajalle sellaisia ylimääräisiä suorituksia, jotka ovat syntyneet asiakkaan/ostajan valittua toimitustavaksi jonkin edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan tavan, esimerkiksi pikatoimituksen kuluttajan kotiovelle.

9. Tehdyn kaupan purkaminen

Mikäli tuote on virheetön, ei asiakkaalla ole lainmukaista peruuttamis- tai purkamisoikeutta muuta kuin etämyyntilain perusteella oleva peruutusoikeus. Virhe ei ole ehto kaupan purkamiselle, vaan Höijer-Brummerilla on oikeus ensisijaisesti korjata tuotteen virhe. Mikäli tämä ei onnistu, neuvotellaan erikseen kaupan purkamisesta. Jos tuote on arvokkaampi ja korjaustyö monimutkainen, Höijer-Brummerilla on oikeus muutamaan korjausyritykseen ilman kaupan purkua. Mikäli tuote vahingoittuu ostajan syystä, kaupan voi kuitenkin purkaa, mikäli Höijer-Brummer ja ostaja tähän yhteisellä sopimuksella päätyvät. Ostaja korvaa Höijer-Brummerille vahingoittumisesta seuraan tuotteen arvonalennuksen.

10. Tuotteen korjaaminen tai vaihto

Mikäli tuotteessa on virhe, se pyritään korjaamaan ja palauttamaan tuote takaisin asiakkaalle. Nopeasti korjattavissa oleva virhe tai jokin pintavika, jolla ei ole tuotteeseen merkitystä, ei oikeuta kaupan purkuun vaan pintavika pyritään korjaamaan.
Mikäli korjaaminen tai korjauskustannukset nousevat suureksi (vrt. tuotteen arvo) tai Höijer-Brummer katsoo, ettei tuotetta voi korjata tai vaihtaa vastaavalla tuotteella, palauttaa Höijer-Brummer tuotteen hinnan takaisin ostajalle.

Korjaukset tehdään yllä mainitussa yrityksen osoitteessa, mikäli asiakkaan kanssa ei ole muuta sovittu.

Mikäli tuotteen korjaus teetetään jossain muualla kuin Höijer-Brummerin ilmoittamassa osoitteessa siitä ilmoittamatta ja erikseen sopimatta, Höijer-Brummer ei ole velvollinen suorittamaan ko. korjauksesta aiheutuneita kuluja.

11. Vastuurajoitus

Yritys Höijer-Brummer ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

12. Erimielisyydet

Yritys pyrkii sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla. Otathan ensi sijassa yhteyttä sopiaksemme asian.

13. Etämyynti

Tarkemmin etämyynnistä ja etämyyntilaista löydät tietoa esim.:
finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19780038?search[type]=pika&search[pika]=kuluttajansuojalaki#L6.

14. Asiakkaalle lähetetään ostamisen jälkeen tuotearvostelukutsu

Arvostelukutsuun tai erilaisiin tutkimuksiin vastaaminen on vapaaehtoista. Ne sisältävät ainoastaan asiakkaan jo ostamia tuotteita tai yleisesti kysyttäviä tietoja yrityksen toiminnasta, toimintamallista. Näiden yhteydessä ei näytetä julkisesti asiakkaan yhteystietoja. Höijer-Brummer käyttää arvosteluiden kautta kerättyjä tietoja asiakaskokemuksen, tuotevalikoiman ja palveluiden kehittämiseen.

Jättäessään tilauksen asiakas hyväksyy kiistattomasti Höijer-Brummerin sopimusehdot.

Ota yhteyttä